Transport și retur

Livrarea produselor

Clientul poate opta pentru una din următoarele modalități de livrare:

  • livrare prin curier sau un transportator agreat de ambele părți la o adresa menționată de către Client prin comanda plasată.

În cazul în care Clientul solicită o metodă de livrare diferită, Clientul va suporta toate riscurile în legatură cu metoda de livrare respectivă, inclusiv toate costurile suplimentare generate de utilizarea metodei de livrare alese.


Comenzile cu valoare mai mare de 500 RON, beneficiază de livrare GRATUITĂ.


Vânzatorul își rezervă dreptul de a confirma telefonic comenzile înainte de onorarea lor.


Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.


Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Clientul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte.
În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Clientului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să specifice în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de la curier starea coletului la momentul livrarii.
Prin semnarea de primire a documentului de transport, Clientul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.


Factura constituie contract de vânzare/cumparare conform legislatiei românești în vigoare. Factura fiscală emisă de către Vânzator va fi transmisă Clientului pe e-mail/telefon.


Dovada livrării Produselor și a receptiei cantitative a Produselor livrate o constituie semnarea de către Client a documentului de transport furnizat de catre curier.
Recepția produselor reprezintă acceptul Clientului că produsele au ajuns în stare buna și corespund cantitativ cu ceea ce s-a comandat.
Orice reclamații privind deficiențele calitative ale Bunurilor, livrarea de alte bunuri decât cele comandate etc., care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vor fi semnalate de Client imediat după identificarea lor, dar nu mai târziu de 2 zile de la recepția Bunurilor.
Vânzătorul va fi ținut răspunzător pentru pagubele cauzate Bunurilor în timpul transportului, doar în situația în care Clientul reclamă astfel de pagube imediat, în conformitate cu prevederile prezențelor Termeni și Condiții.

Montajul pieselor de mobilier, precum și manipularea acestora nu fac obiectul prezentului contract, acestea căzând în sarcina Clientului.
Timpul de livrare depinde de complexitatea mobilierului comandat, aspect despre care clientul va fi anunțat.


Vânzatorul va expedia Bunurile în cel mai scurt termen posibil.


Anularea comenzii și returul ei.


În cazul în care Clientul dorește anularea unei comenzi, acesta trebuie să anunțe de îndată Vânzatorul, transmițând numărul comenzii pe email pe office@nurb.ro.
Prin prezenții Termeni și Conditii, Clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare încheiat prin mijloace de comunicare la distanță (prin intermediul Magazinului Online) fără invocarea unui motiv, fără aplicarea de penalizari, și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform legii OUG nr. 34/ 2014 și poate returna produsul/produsele în același termen de 14 zile calendaristice, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • bunurile sunt în ambalajul original și complet;
  • au sigile de protecție intactem, nu sunt deteriorate, nu prezintă semne de uzura și este neindoielnic faptul ca Bunurile care sunt destinate unei utilizări unice, nu au fost utilizate.

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.


Dreptul de retragere nu este aplicabil pentru produsele executate pe comandă specială (cu finisaj, tapiterie, dimensiuni, etc. personalizate), și în cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (și cu documentele care l-au însoțit inițial).


În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au însotit produsul respectiv, dacă este cazul.


Dupa primirea și verificarea stării produselor, Vânzatorul returnează Clientului contravaloarea produselor primită drept plată din partea acestuia, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului. Returnarea sumelor este conditionată de receptionarea produselor care au facut obiectul vânzarii. Suma înapoiată va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se scade taxa de livrare aferentă returului. Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar în contul indicat de catre client, specificat în format IBAN.

Clientul va suporta costul direct al returnarii produselor, fiind direct responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Astfel, în cazul in care Clientul se retrage din Contractul de vânzare-cumparare, în termenul legal de 14 zile și Bunurile returnate nu sunt complete, au sigiliile de protecție rupte sau sunt în mod evident utilizate sau deteriorate, Vânzatorul poate solicita despăgubiri și stabili și retine valoarea despăgubirilor din prețul de achizitie pretins a fi rambursat Clientului. În acest caz, Vânzatorul va returna Clientului doar diferența dintre despagubiri și prețul de achiziție.
Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în orice moment înainte de livrarea Bunurilor către Client.
Vânzatorul este obligat să comunice imediat Clientului retragerea sa din Contractul de vânzare – cumparare la adresa de e-mail pusă la dispoziție de acesta prin Comandă. Vânzatorul este, în continuare, obligat să returneze Clientului prețul tranzacției achitat pentru Bunuri.
Atât Vânzătorul, cât și Clientul au dreptul de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor cu ridicata ale Bunurilor comandate, în cazul unor modificari semnificative ale prețurilor de expediție sau în cazul în care Vânzatorul devine conștient de faptul că Bunurile au fost, din greșeală, ofertate la un pret greșit, iar Clientul nu accepta modificarile corespunzătoare aduse Contractului de vânzare-cumpărare, adică o majorare a prețurilor bunurilor sau a majorare a prețurilor de livrare.